مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 18:402020-01-23سياسي

برگزاری مراسم22بهمن با سخنرانی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در ورامین


رییس ستاد برگزاری دهه فجر استان تهران از برگزاری مراسم22بهمن با سخنرانی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در ورامین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در آخرین جلسه هماهنگی مراسم ایام الله دهه فجر شهرستان ورامین برگزار شد، از برگزاری مراسم 22 بهمن با سخنرانی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در ورامین خبر داد و اظهار داشت: برای برگزاری مراسم های دهه فجر استان تهران برنامه های شاخصی در نظر گرفته شده است.

محمودی در ادامه در خصوص برنامه های این ایام گفت: اعزام کاروان نمادین ورود حضرت امام، حضور آحاد مختلف مردم به حرم امام خمینی (ره) در روز 12 بهمن، برنامه مهمانی لاله ها، پرسش و پاسخ نماز جمعه ورامین در 18 بهمن با سخنرانی فرماندار بخشی از برنامه های امسال است.

رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران با بیان اینکه به برکت خون مطهر شهدا و امام راحل، ما در فضای جمهوری اسلامی قرار گرفتیم و باید قدر این نعمت را بدانیم افزود: امروز عزت و عظمت نظام اسلامی را نمی توان در هیچ کجای دنیا مشاهده کرد و این امر به برکت خون مطهر شهدا حاصل شده است.

وی عنوان داشت: برنامه 10 شب 10 مسجد، نورافشانی و تکبیر شب 22 بهمن و راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با سخنرانی سردار شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح و برگزاری مراسم چهلم سردار دل ها، شهید سپهبد حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم22بهمن با سخنرانی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در ورامین

برگزاری مراسم22بهمن با سخنرانی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در ورامین