مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 18:252020-01-23سياسي

حاضر نیستیم به خاطر مالیات حتی یک کارگر بیکار شود


مدیرکل امور مالیاتی جنوب استان تهران با تاکید بر توجه به بخش ها و واحدهای تولیدی اظهار داشت: حاضر نیستیم به خاطر مالیات حتی یک کارگر بیکار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سهراب امدادی فر عصر پنجشنبه در دیدار با حسین کاغذلو، فرماندار ورامین با تاکید بر توجه به بخش ها و واحدهای تولیدی اظهار داشت: حاضر نیستیم به خاطر مالیات حتی یک کارگر بیکار شود.

امدادی فر با اشاره به آغاز دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب گفت: در شرایط عادی بخشش مالیات وجود ندارد اما به مناسبت این جشن ملی و با هدف مشارکت ادارات امور مالیاتی در جشن مردم، جرایم قابل بخشش مالیاتی مؤدیان در دهه مبارک فجر بخشیده خواهد شد.

مدیرکل امور مالیاتی جنوب استان تهران با بیان اینکه افراد می توانند با مراجعه به ادارات امور مالیاتی از این بخشش ها مطلع شوند عنوان داشت: توجه به بخش های تولیدی و جلب رضایت مردم در ارائه اظهارنامه های مالیاتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

امدادی فر با اشاره به اینکه منابع مالیاتی کشور زیاد و موانع دریافت آن نیز به همان میزان زیاد است اظهار داشت: برای جلوگیری از فرارهای مالیاتی که خیانت بزرگ به کشور محسوب می شود و رفع موانع لازم است تا تمامی زیرساخت ها فراهم شده و از هوشمند سازی در روند دریافت مالیات استفاده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاضر نیستیم به خاطر مالیات حتی یک کارگر بیکار شود

حاضر نیستیم به خاطر مالیات حتی یک کارگر بیکار شود