مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 17:462020-01-23ورزشي

نخستین رویداد استارت آپی تولید محتوای دیجیتال در کهگیویه وبویراحمد


محمود محمدی مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج کهگیلویه وبویراحمد در این زمینه گفت: در این رویداد که در مدت 48 ساعت برگزار می شود هر یک از تیم ها با یک محور مشخص که روز شروع رویداد به تیم ها اعلام شده است، تا پایان 48 ساعت و با یک رقابت جذاب مشغول کار می شوند.

وی گفت: شرکت کنندگان ظرف 48 ساعت در قالب تیم های سه تا پنج نفره به رقابت می پردازند تا بهترین محصولات را از نظر فنی و محتوایی در پایان ارائه دهند.

وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در استفاده از نرم افزارها برای شرکت کنندگان وجود ندارد، تصریح کرد: تیم های حاضر در این رویداد می بایست تجهیزات الکترونیکی(اعم از لپ تاپ، تلفن همراه، هارد اکسترنال، فلش) و سایر ملزومات دیگر را در مدت برگزاری این رویداد 48 ساعته به همراه داشته باشند.

وی هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی استعدادهای ناب و نهفته جوانان و نخبگان در کهگیلویه وبویراحمد و در رده های سنی مختلف و در زمینه های گوناگون فناوری اطلاعات و تولید محتوای دیجیتالی همگام با منشور گام دوم انقلاب عنوان کرد.

محمدی رویدادهای استارت آپی را شامل گردهمایی ها و همایش هایی دانست که با رویکرد بررسی، داوری، شناخت ایده ها، استارتاپ های برتر و از سوی دیگر با دیدگاه یافتن دوستان و ایده های هم سو و هم چنین پیدا کردن هم تیمی ها و ایجاد روابط دوستانه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین رویداد استارت آپی تولید محتوای دیجیتال در کهگیویه وبویراحمد

نخستین رویداد استارت آپی تولید محتوای دیجیتال در کهگیویه وبویراحمد