مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 17:172020-01-23اقتصادي

بیش از 44 هزار میلیارد تومان برای طرح های عمرانی کشور پرداخت شده است


محمدباقر نوبخت شامگاه پنجشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان که در محل استانداری این استان برگزار شد اظهار داشت: هزار و 800 میلیارد تومان برای جبران خسارت زیرساخت های سیستان و بلوچستان ناشی از سیلاب تخصیص یافته است.

وی بیان کرد: از این میزان هزار و 100میلیارد تومان وام با کارمزد پایین و 700 میلیارد تومان وام بلاعوض برای بهسازی و ساخت منازل روستاییان خسارت دیده از سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است.

معاون رییس جمهوری گفت: میزان خسارت برآورد شده ناشی از سیلاب در کشور 38هزار میلیارد تومان بوده که تاکنون 20هزار میلیارد تومان تخصیص یافته و پرداخت شده است.

وی افزود: پرداخت های مورد نیاز در بخش جاری کشور انجام شده و در بخش عمرانی هم 44 هزار و 200 میلیارد تومان برای طرح های عمرانی در 9 ماهه امسال در کشور پرداخت شده است.

نوبخت بیان کرد: تا پایان سال آینده هزار و 300 کیلومتر راه آهن را در کشور تامین بودجه میکنیم و تحویل می دهیم که راه آهن چابهاربه زاهدان یکی از این طرح هاست.

وی گفت: در حوزه سد و دیگر طرح های عمرانی نیز برنامه های بسیاری را مشخص کرده ایم.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: برنامه ریزی لازم با وجود تحریم ها پیش بینی شده تا خللی در پرداخت حقوق های ماهانه، یارانه و کمک هزینه معیشتی پیش نیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 44 هزار میلیارد تومان برای طرح های عمرانی کشور پرداخت شده است

بیش از 44 هزار میلیارد تومان برای طرح های عمرانی کشور پرداخت شده است