مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 16:452020-01-23سياسي

بررسی روند ائتلاف در نشست جامعه روحانیت مبارز با احزاب اصولگرا


یازدهمین نشست هم اندیشی جامعه روحانیت مبارز با احزاب و تشکل های ارزشی و انقلابی در محل دفتر مرکزی جامعه روحانیت مبارز برگزار شد.

- یازدهمین نشست هم اندیشی جامعه روحانیت مبارز با احزاب و تشکل های ارزشی و انقلابی در محل دفتر مرکزی جامعه روحانیت مبارز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در آغاز این نشست آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی، رییس جامعه روحانیت مبارز، با اشاره به وظیفه احزاب و جامعه در باب انتخابات پیش رو گفت: هرجا وحدت و اجماع همراه با همدلی داشته ایم توفیق و پیروزی نیز قرین حرکت و فعالیت ما شده است.

در این دوره هم اگر به حرکت واحد میان نیروهای ولایی و ارزشی برسیم موفقیت مورد نظر سهل الوصول تر خواهد بود.

موحدی کرمانی با اشاره به اینکه مصلحت کشور و مصلحت مردم به این انتخابات مجلس گره خورده، افزود: انتظار ما این است که با حضور و مشارکت گسترده مردم و همه اقشار و گروه ها شاهد انتخاباتی پرشور و تشکیل مجلسی کارآمد و انقلابی باشیم.

در ادامه این نشست حجت الاسلام محمدحسین موسی پور، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با ارائه جمع بندی از جلسات همفکری جامعه روحانیت با تشکل ها و احزاب گفت: جلساتی با رییس شورای ائتلاف و دیگران داشته ایم و تنها دغدغه راهبردی ما حصول وحدت و رسیدن به یک فهرست جامع و واحد بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی روند ائتلاف در نشست جامعه روحانیت مبارز با احزاب اصولگرا

بررسی روند ائتلاف در نشست جامعه روحانیت مبارز با احزاب اصولگرا