مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 15:072020-01-23اقتصادي

25 هزار لیتر گازوییل قاچاق در بوموسی کشف شد


فرمانده پایگاه دریابانی بوموسی پنجشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: یکی از اولویت های مهم مرزبانی مقابله با قاچاق سوخت است که در همین راستا نیروهای مرزبانی به هنگام گشت در منطقه استحفاظی یک فروند موتورلنج حامل گازوییل قاچاق را در 14 مایلی جنوب جزیره تنب بزرگ شناسایی و متوقف کردند.

سرهنگ مهدی مرادپور ادامه داد: مرزبانان در بازرسی از شناور توقیفی موفق شدند مقدار 25 هزار لیتر سوخت گازوییل قاچاق به ارزش یک میلیارد و 775 میلیون ریال را کشف کنند.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا نیز یک فروند شناور توقیف شده و پنج نفر قاچاقچی نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

شهرستان بوموسی شامل جزایر بوموسی، تنب بزرگ، تنب کوچک، سیری، فارور بزرگ و فارور کوچک است.

جزیره بوموسی با 12 کیلومتر مربع وسعت به عنوان مرکز این شهرستان در آب های خلیج فارس و در فاصله 75 کیلومتری بندرلنگه و 57 کیلومتری شرق جزیره سیری واقع شده است.

جزیره بوموسی به لحاظ موقعیت جغرافیایی، دارای اهمیت بسیار زیاد و استراتژیک برای کشور است و از جنبه اهمیت دریایی به دلیل نزدیکی به آبراه های بین المللی و همچنین تردد شناورهای سنتی تجاری و صیادی در آبهای خلیج فارس از این منطقه به کشورهای حوزه خلیج فارس دارای اهمیت بسیاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 هزار لیتر گازوییل قاچاق در بوموسی کشف شد

25 هزار لیتر گازوییل قاچاق در بوموسی کشف شد