مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 15:072020-01-23اجتماعي

کاهش شدید دما و احتمال بارش برف در گیلان


مازیار غلامی عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از فردا (جمعه) با نفوذ سامانه سرد و بارشی به منطقه روند افزایش ابر، کاهش دما، بارندگی و وزش باد (بعضی نقاط شدید) و در ارتفاعات بارش برف آغاز می شود و از اواخر وقت جمعه تا صبح شنبه در پاره ای از نقاط جلگه ای احتمال بارش برف در استان وجود دارد.

وی تصریح کرد: طی استقرار این سامانه بارشی، بروز آبگرفتگی در نواحی جلگه ای و بالا آمدن آب رودخانه ها و مسیل ها در استان انتظار می رود؛ ضمن آنکه پیش بینی می شود دما به طور متوسط بین هشت تا 15 درجه کاهش یابد.

وی اضافه کرد: این سامانه سرد بارشی طی بعد ظهر و شب شنبه از این منطقه خارج می شود.

غلامی با اشاره به بیشینه و کمینه دمای استان گفت: شهروندان لاهیجان با 13 درجه سانتیگراد و جیرنده با هشت درجه زیرصفر به ترتیب بیشترین و کمترین دمای هوا ی استان را طی شبانه روز گذشته تجربه کردند.

وی اضافه کرد: بیشترین و کمترین دمای هوا در رشت مرکز استان گیلان نیز طی 24 ساعت گذشته به ترتیب 12 و سه درجه سانتی گراد بالای صفر بوده است.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از رانندگان خواست تا از ترددهای غیر ضروری در مسیرهای جاده ای استان پرهیز کنند و در صورت ضرورت تردد، حتما زنجیرچرخ و تجهیزات ایمنی همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش شدید دما و احتمال بارش برف در گیلان

کاهش شدید دما و احتمال بارش برف در گیلان