مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 14:052020-01-23بين الملل

تلاش های رژیم صهیونیستی برای مهار مقاومت شکست خورده است


خالد عبدالمجید تمام تلاش های رژیم صهیونیستی برای مهار مبارزات مردمی با اشغالگران در قدس با شکست روبرو شده است - به نقل از پایگاه اینترنتی العهد لبنان؛ دبیرکل جبهه مبارزه مردمی فلسطین تأکید کرد: تمام تلاش های گذشته و کنونی رژیم صهیونیستی برای مهار و خاموش کردن مبارزات مردمی با اشغالگران در قدس با شکست روبرو شده است.

خالد عبدالمجید دبیرکل جبهه مبارزه مردمی فلسطین گفت موضع ملی فلسطینیان ایجاب می کند تمام گروه ها، نیرو ها و تشکل های ملی قدرت خود را جمع کنند و به منظور تقویت رویارویی و مبارزه با اشغالگران در برابر مسجد الاقصی اقدامات جدی اتخاذ کنند.

وی افزود: مسجد الاقصی در معرض حملات روزانه شهرک نشینان و تلاش آنان برای تقسیم قدس قرار دارد از این رو انتفاضه و مقاومت در قدس و سرزمین های اشغالی باید دوباره از سرگرفته شود و از تمام خیال پردازی ها و راههای حل و فصل سیاسی دست برداشت و عادی سازی روابط را با رژیم صهیونیستی متوقف کرد.

عبدالمجید به منظور تشکیل موضع عربی و بین المللی کارآمد برای فشار آوردن به رژیم صهیونیستی، متوقف کردن اقدامات و تجاوزات مداومش علیه مسجد الاقصی، مقدسات اسلامی و مسیحی فعال کردن تبلیغات عربی، اسلامی، بین المللی و ایجاد سازوکار هایی را برای اعمال فشار واقعی بر رژیم صهیونیستی خواستار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش های رژیم صهیونیستی برای مهار مقاومت شکست خورده است

تلاش های رژیم صهیونیستی برای مهار مقاومت شکست خورده است