مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 14:052020-01-23سياسي

روح حاکم بر شورای شهر اصفهان حمایت از مجموعه های دانش بنیان است


رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به نقش استارتاپ ها و مجموعه های دانش بنیان در عرصه کارآفرینی، گفت: روح حاکم بر شورای شهر و مدیریت شهری حمایت از مجموعه های دانش بنیان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا نصراصفهانی بعدازظهر پنج شنبه در جمع اصحاب رسانه، با بیان اینکه استارتاپ ها و مجموعه های دانش بنیان ضرورت امروز جامعه است، اظهار داشت: یکی از دغدغه های شورای اسلامی شهر اصفهان مسأله اشتغال است و یکی از مواردی که همواره برای آن به ما مراجعه می شود موضوع اشتغال است و ما غیر از اینکه عرق شرم بریزیم کاری از دستمان در این زمینه برنمی آید، افراد دنبال رانت و ویژه خواری هم نیستند بلکه خواستار معرفی شغل هستند و بیشتر مراجعین هم از نسل جوان است.

وی ادامه داد: ایجاد اشتغال توسط یک مجموعه دانش بنیان قابل تحسین است و اینکه مجموعه ای به عنوان خالق کار ورود پیدا کند اتفاق ارزشمند و قابل تحسین است و ما اگر توان ایجاد اشتغال نداریم حداقل باید از مجموعه های کارآفرین و خلاق حمایت کنیم و این وظیفه ما است.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: روح حاکم بر شورای شهر و مدیریت شهری حمایت از مجموعه های اینچنینی است، تا کنون موردی نبوده است که در زمینه حمایت از مجموعه های دانش بنیان و استارتاپ ها اما و اگری در شورای شهر وجود داشته باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روح حاکم بر شورای شهر اصفهان حمایت از مجموعه های دانش بنیان است

روح حاکم بر شورای شهر اصفهان حمایت از مجموعه های دانش بنیان است