مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 13:552020-01-23اجتماعي

قطع ارتباطی 45 روستا در سپیدان/ بازگشایی مسیرها تا ظهر جمعه


بارش برف در نقاط مختلف فارس باعث شده تا محور های روستایی استان دچار مشکل شود به طوریکه مسیرهای مواصلاتی 45 روستای شهرستان سپیدان بسته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، براساس آمارهایی که اداره کل هواشناسی ارائه کرده است در شهرستان اردکان بیش از نیم متر برف باریده است و بعد از آن نیز شهرستان اقلید نزدیک به 30 سانتی متر و در شهرک گلستان شیراز نیز 14 سانتی متر برف باریده است.

آزادسازی تمام جاده ها تا ظهر جمعه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس گفت: کلیه مسیرهای اصلی و بزرگراهی در استان فارس بازگشایی شده و تا ظهر جمعه تمامی مسیرهای روستایی و فرعی بازگشایی خواهند شد.

علیرضا سیاه پور به خبرنگار مهر بیان کرد: تردد روان در جاده های اصلی بازگشایی شده است و محورهای فرعی در حال بازگشایی است.

او افزود: محورهای فرعی نیز در حال بازگشایی است و تا ساعات انتهایی پنجشنبه مسیرهای مواصلاتی روستاهای شهرستان سپیدان بازگشایی خواهند شد.

او خاطرنشان کرد: به علت زیاد بودن روستاهای شهرستان اقلید نیز مسیرهای مواصلاتی این شهرستان نیز تا ظهر جمعه بازگشایی می شود.

قطع راه ارتباطی 40 روستا در سپیدان فرماندار سپیدان گفت: راه ارتباطی 45 روستا در شهرستان سپیدان در بارش های اخیر قطع شده که تا جمعه مسیر ارتباطی این روستاها بازگشایی خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع ارتباطی 45 روستا در سپیدان/ بازگشایی مسیرها تا ظهر جمعه

قطع ارتباطی 45 روستا در سپیدان/ بازگشایی مسیرها تا ظهر جمعه