مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 13:502020-01-23سياسي

آغاز رقابت تولید محتوای دیجیتال


بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج همزمان با سراسر کشور در زنجان آغاز به ‏کار کرد.

‏ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز زنجان؛ مسئول مرکز فضای مجازی بسیج سپاه استان زنجان گفت: این رزمایش در 31 استان کشور به صورت ‏همزمان با حضور حدود 500 تیم آغاز شد که در استان زنجان نیز 15 تیم در این ‏رویداد تولید محتوا شرکت کردند.

‏ رحیم پور با بیان اینکه تیم های شرکت کننده دراین رویدا سه تا پنج نفره هستند، افزود: ‏رویداد تولید محتوا سال گذشته به صورت کشوری برگزار شد که امسال نیز برگزیدگان ‏رویدادهای استانی یعنی سه تیم برتر به بخش کشوری راه می یابند.

‏ تیم های تخصصی حاضر در این رویداد در سه حوزه نرم افزار، بازی و انیمیشن حضور ‏دارند و قرار است تولیدات خود تا 48 ساعت آینده در اختیار داوران قرار دهند.

‏ مسئول مرکز فضای مجازی بسیج سپاه استان زنجان ‏با اشاره به اینکه رویداد ملی تولید ‏محتوای بسیج اسفند ماه در تهران برگزار خواهد شد، گفت: فراخوان این رویداد سه هفته ‏پیش منتشر شده است و امروز تیمها در سه حوزه نرم افزار، بازی و انیمیشن ‏رقابت خود ‏را آغاز کردند.

شبکه سازی بسیجیان و تیمهای تولید محتوا جهت هم افزایی، شکستن حصر ‏تبلیغاتی دشمن در فضای مجازی، خودکفایی و پیشرفت و مصون سازی فضای مجازی با ‏استفاده از تولیدات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رقابت تولید محتوای دیجیتال

آغاز رقابت تولید محتوای دیجیتال