مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 13:352020-01-23سياسي

نشنال اینترست: ترامپ باید بداند که ایران نحوه تقابل با آمریکا را می داند


یک نشریه آمریکایی با اشاره به تقویت توانمندی های موشکی و پهپادی ایران نوشت که دولت ترامپ باید به یاد داشته باشد که ایران نحوه مقابله با ارتش آمریکا را می داند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نشریه آمریکایی نشنال اینترست در گزارشی به اقدام تروریستی اخیر واشنگتن در به شهادت رساندن سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسدراران انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و نوشت که شهادت این فرمانده ایرانی، آمریکا را در آستانه یک درگیری بزرگ با ایران قرار داده است اما دولت دونالد ترامپ باید به یاد داشته باشد که ایران به نحوه مقابله با ارتش آمریکا وارد است.

این گزارش سپس در مقدمه خود به دولت آمریکا یادآوری کرد که ایران با تقویت توانمندی موشکی و پهپادی خود، در هرگونه تقابل احتمالی با آمریکا، احتمالاً دست برتر خواهد داشت.

طبق این گزارش، تهران علیرغم تحریم ها و بودجه اندک دفاعی و بدون تسلیحات هسته ای، توانسته با به روزرسانی سلاح های خود و افزایش نفوذ در منطقه و به لطف فقدان عمق راهبردی دشمنانش به جایگاهی برسد که بتواند دشمنان خود را تهدید به حمله کند.

طبق نوشته نشنال اینترست، ایران و همپیمانان این کشور هم اکنون قادرند با استفاده از مهمات دوربرد و با دقت بالا، دشمنان خود را با حملاتی فاجعه بار و ناتوان کننده به اهداف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشنال اینترست: ترامپ باید بداند که ایران نحوه تقابل با آمریکا را می داند

نشنال اینترست: ترامپ باید بداند که ایران نحوه تقابل با آمریکا را می داند