مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 12:102020-01-23اجتماعي

ورود فاضلاب انسانی به سد ماملو/ زمینی برای خدمات زیربنایی در دست شرکت عمران نیست


رییس اداره محیط زیست شهرستان پردیس با انتقاد از ورود فاضلاب انسانی به سد ماملو گفت: انتقال مستقیم فاضلاب به رودخانه سیاهرود بار میکروبی بالایی دارد زیرا این آب به سد ماملو منتقل می شود و می تواند لطمات جبران ناپذیری را به محیط زیست وارد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از پردیس، عزیز میکاییلی رییس اداره محیط زیست شهرستان پردیس پیش از ظهر امروز طی نشست خبری به مناسبت هفته هوای پاک در جمع خبرنگاران در خصوص این برنامه های این اداره اظهار کرد: برنامه های متعددی درون و فرابخشی در حوزه محیط زیست برگزار شد که در 26 دی ماه برنامه ای به صورت استانی در دو بخش فوتسال و تیراندازی برگزار شد که تیم پردیس مقام های برتر را کسب کرد.

وی گفت: به دلیل شرایط جوی برنامه های روز جمعه 27 دی ماه محقق نشد اما در روز سوم که با نام مسوولان و هوای پاک معرفی شد با انعقاد سند همکاری با شهرداری پردیس راهبری ایستگاه هواشناسی و دیدار ملاقات مردمی را برگزار کردیم.

میکاییلی افزود: یکشنبه 29 دی ماه که آموزش و هوای پاک نام گذاری شده بود علی رغم اعلام برنامه، اداره آموزش وپرورش شهرستان پردیس هماهنگی برای اجرای کارهای فرهنگی برای دانش آموزان نداشتند و این همکاری این اداره در هیچ کدام از برنامه ها اجرا نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود فاضلاب انسانی به سد ماملو/ زمینی برای خدمات زیربنایی در دست شرکت عمران نیست

ورود فاضلاب انسانی به سد ماملو/ زمینی برای خدمات زیربنایی در دست شرکت عمران نیست