مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 12:052020-01-23سياسي

رییس قوه قضاییه: کوچکترین ناسلامتی در دستگاه قضایی بزرگ است


رییس قوه قضاییه با بیان این که «تمام پرونده هایی که با شکایت شخص حقیقی تشکیل و با رضایت آن بسته می شوند حتما باید به شورای حل اختلاف ارجاع داده شوند»، - رییس قوه قضاییه با بیان این که تمام پرونده هایی که با شکایت شخص حقیقی تشکیل و با رضایت آن بسته می شوند حتما باید به شورای حل اختلاف ارجاع داده شوند ، گفت: کوچکترین ناسلامتی در دستگاه قضایی بزرگ است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رییسی ظهر امروز سوم بهمن ماه در ادامه سفر خود به یزد با حضور در جمع قضات، کارکنان دستگاه های وابسته به قوه قضاییه در استان یزد، با بیان این که حفظ دارالعباده یک التزاماتی دارد که باید به آن ها متلزم شد ، اظهار کرد: هویت فرهنگی دارالعباده باید توسط نسل امروز این دیار حفظ و صیانت شود.

وی افزود: چالش و آسیب های اجتماعی یزد متناسب با دارالعباده نیست و باید برای کاهش آن ها برنامه ریزی منسجم انجام شود.

وی با بیان این که کاهش آسیب های اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم وظیفه تمام مسئولان و دست اندرکاران است ، گفت: مبارزه با هرگونه فساد اداری، فرهنگی و اقتصادی باید در دستور کار تمام دست اندرکاران اجرایی و نظارتی قرار گیرد.

رییس قوه قضاییه با بیان این که قاضی نفوذناپذیری که در یزد فعالیت می کند، قوت این استان است که باید با افتخار معرفی و حمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس قوه قضاییه: کوچکترین ناسلامتی در دستگاه قضایی بزرگ است

رییس قوه قضاییه: کوچکترین ناسلامتی در دستگاه قضایی بزرگ است