مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 12:002020-01-23اقتصادي

برقراری گاز همه مشترکین استان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز زنجان؛ مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در حال حاضر در طول شبکه گازرسانی استان با قطعی گاز مواجه نیستیم.

احمدلو با اشاره به میزان مصرف گاز در استان زنجان طی 24 ساعت گذشته، گفت: در 24 ساعت گذشته مصرف گاز در استان، 9 میلیون و 500 هزار مترمکعب بود که نسبت به روز قبل تغییری نداشته؛ ولی در مجموع مدت مشابه سال قبل مصرف استان با افزایش 8 درصدی مواجه بوده است.

وی افزود: این افزایش مصرف به دلیل افزایش 15 هزار مشترک بوده و بخش دیگر آن مربوط به رونق بخش صنعت استان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با توجه به کاهش دما و سردی هوا در استان زنجان، شهروندان در استفاده صحیح از وسایل گازسوز مانند بخاری، دقت و نصب درست، کنترل دودکش و رعایت اصول اولیه، توجه کافی داشته باشند.

احمدلو تصریح کرد: در حال حاضر در شبکه گازرسانی استان با مشکلی مواجه نیستیم و قطعی در هیچ کدام از شهرها و روستاهای استان وجود ندارد و در حال حاضر طبق معمول هرساله برای تامین گاز موردنیاز مردم نیروگاه سیکل ترکیبی سلطانیه از مدار خارج شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، توجه مردم را به استفاده از وسایل گازسوز استاندارد با تعیین بهره وری در برچسب انرژی نصب شده بر روی این وسایل جلب و بر لزوم اطمینان از کارکرد صحیح لوله و اتصالات گاز شهری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری گاز همه مشترکین استان

برقراری گاز همه مشترکین استان