مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 11:102020-01-23پزشكي

ارائه خدمات دندانپزشکی تحت بیهوشی به بیماران خاص و صعب العلاج


رییس اداره دندانپزشکی معاونت درمان وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر 230 بیمارستان در سراسر کشور دارای بخش دندانپزشکی است.

- رییس اداره دندانپزشکی معاونت درمان وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر 230 بیمارستان در سراسر کشور دارای بخش دندانپزشکی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر قاسم صادقی رییس اداره دندانپزشکی معاونت درمان وزارت بهداشت صبح امروز در مراسم اولین سمپوزیوم دندانپزشکی بیمارستان که در دانشکده دندان پزشکی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: یکی از موضوعات مهم، توجه به نیازهای درمانی مردم در حوزه بیماری های سیستمیک است که بعضی از آنها لازم است در یک بخش بیمارستانی مرتفع شود.

وی افزود: جدا افتادن رشته دندانپزشکی از رشته پزشکی و ایزوله شدن دانشکده های دندانپزشکی تنها به عنوان مرکزی آموزشی و نه آموزشی درمانی، کیفیت آموزش را تحت تاثیر قرار داده است و همکاران جوان ما از رشته دندانپزشک این تصور را دارند که فقط در مطب های خود باید کارهای زیبایی و معمولی را انجام دهند و اگر بیماران با نیاز های سیستمیک و خاص به مطب مراجع کنند به مراکز دانشگاهی ارجاع داده خواهند شد و این نقطه آغاز سرگردانی بیماران است.

دکتر صادقی گفت: برنامه راه اندازی مراکز دندانپزشکی ویژه بیماران خاص و صعب العلاج در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور بنا بر وظیفه حاکمیتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات دندانپزشکی تحت بیهوشی به بیماران خاص و صعب العلاج

ارائه خدمات دندانپزشکی تحت بیهوشی به بیماران خاص و صعب العلاج