مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 11:102020-01-23اجتماعي

امدادرسانی به 201 نفر توسط هلال احمر قزوین در 24ساعت گذشته


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از امدادرسانی به 201 مسافر در راه مانده بر اثر بارش برف و برودت دما در 24 ساعته گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قزوین حسن آصفی با بیان اینکه 170 نفر از حادثه دیدگان ناشی از برف و کولاک در پایگاههای بین شهری جمعیت هلال احمر استان اسکان داده شدند، اظهار کرد: با توجه به بارش برف و برودت دما در روزهای اخیر، تمامی نیروهای عملیاتی هلال احمر استان آماده باش بوده و به مسافران و حادثه دیدگان خدمات رسانی می کنند.

وی با بیان اینکه 82 نیروی عملیاتی مستقر در پایگاه های بین شهری و تیم واکنش سریع استان در قالب 24 تیم به مسافران و حادثه دیدگان خدمات رسانی کردند عنوان کرد: شهروندان از تردد در مسیرهای فرعی و کوهستانی در شرایط جوی نامساعد و سرما و یخبندان خودداری نمایند و در صورت سفر البسه گرم، سوخت ، تغذیه و وسایل ارتباطی خود را به همراه داشته باشند این مسؤول عنوان کرد: مردم در صورت بروز حادثه موارد را به پلیس و نیروهای امدادی از جمله هلال احمر به شماره 112 اطلاع دهند .

آصفی در ادامه، انتقال خانم باردار از روستای زرجه بستان به مرکز درمانی با انجام اقدامات پیش بیمارستانی توسط نجاتگران را یکی از عملیاتهای شاخص 24 ساعته گذشته عنوان کرد و افزود: انتقال 4 ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به 201 نفر توسط هلال احمر قزوین در 24ساعت گذشته

امدادرسانی به 201 نفر توسط هلال احمر قزوین در 24ساعت گذشته