مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 11:082020-01-23ورزشي

رییس جدید هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان اردبیل انتخاب شد


در مجمع انتخاباتی هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان اردبیل سه نفر کاندیدا بودند که میر حمید موسوی با کسب 12 رای اعتماد از مجموع 14 رای ماخوذه برای چهار سال هدایت هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان اردبیل را در اختیار گرفت.

رییس جدید هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان اردبیل که ریاست سابق این هیات را برعهده داشت، گفت: در چهار سال گذشته اقدامات خوبی برای توسعه ورزش جانبازان و معلولان استان انجام شده و اداره کل ورزش و جوانان همیشه از این هیات حمایت های لازم را کرده است.

میر حمید موسوی افزود: فقط یک میلیارد و 600 میلیون ریال برای نوسازی تجهیزات سالن وزنه برداری این هیات هزینه شده و این سالن قبل از ظهرها در اختیار بانوان و بعد از ظهرها در اختیار آقایان می باشد.

وی فعال کردن هیات شهرستان ها، تلاش برای تامین زیرساخت ها، توجه ویژه به ورزش بانوان، جذب اسپانسر، استعدادیابی، اعزام تیم ها به تمامی مسابقات داخلی و خارجی و تعامل و همکاری هیات با فدارسیون و متولیان ورزش استان را از جمله برنامه های این هیات در چهار سال آینده ذکر کرد.

وی برگزاری دوره های آموزشی برای مربیان و داوران، بهره مندی از مربیان با دانش، تدوین برنامه جامع و تنظیم تقویم ورزشی قابل اجرا، تشکیل کمیته مربیان و داوران، ارتقای ایمنی ورزشی جانبازان و معلول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان اردبیل انتخاب شد

رییس جدید هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان اردبیل انتخاب شد