مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 11:082020-01-23اقتصادي

عملکرد مدیران با میزان جذب اعتبارات متفرقه سنجش می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا سید موسی خادمی روز پنجشنبه در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان که در محل سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد افزود: 85 درصد اعتبارات کشور ملی و در قالب ردیف های متفرقه است از این رو حدود 240هزار میلیارد ریال در این ردیف های متفرقه پول وجود دارد که عدد بسیار بالایی است لذا تلاش برای جذب اعتبارات متفرقه امری بسیار ضروری است .

وی در خصوص راه اندازی پرواز خرم آباد به مشهد نیز گفت: این خط هوایی برای استان بسیار لازم است، مردم استان هم بیشتر از ادارات به آن نیاز دارند لذا باید از این فرصت استفاده بهتر و بیشتری صورت پذیرد تا مقدمات راه اندازی پرواز دوم نیز با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گیرد.

استاندار لرستان در خصوص طرح های مربوط به سیل نیز اظهار داشت: اجرای همه طرح هایی که در محله نخست تخصیص گرفته بودند خوشبختانه شروع شده و از پیشرفت فیزیکی مناسبی نیز برخوردار هستند .

وی ادامه داد: میانگین وزنی پیشرفت طرح های مذکور نزدیک به 40 درصد است البته یک سری اعتبارات جدید نیز بویژه در حوزه جهاد کشاورزی و نوسازی مدارس به لرستان اختصاص داده شده که موافقت نامه ها آنها منعقد و پیمانکار این طرح ها نیز انتخاب شده است.

خادمی افزود: بسیاری از طرح ها در مسیر طبیعی خود هستند و تعداد کمی نیز درگیر مشکلات کوچکی هستند که مصمم هستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد مدیران با میزان جذب اعتبارات متفرقه سنجش می شود

عملکرد مدیران با میزان جذب اعتبارات متفرقه سنجش می شود