مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 10:252020-01-23سياسي

عمده جبهه حق و باطل درگیر جنگ اقتصادی است


امروز دشمن عرضه جنگ نظامی ندارد و عمده جنگ امروز و جبهه حق و باطل، درگیر جنگ اقتصادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام ماندگاری امروز در اجتماع بانوان شهر کرمان به یاد سردار دل ها اظهار داشت: جلوه های حق و باطل متفاوت است و حاج قاسم سلیمانی شهید دلاور جنگ حق و باطل است.

استاد حوزه علمیه با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) تصریح کرد: حضرت آن قدر زیبا در دفاع از ولایت کار کرده که امام عصر (عج) می فرماید مادرم الگوی من است ، لذا هر کس منتظر است باید حضرت زهرا (س) را الگو قرار دهد.

وی به نقش غیرمستقیم بانوان در جنگ نظامی اشاره کرد و بیان داشت: امروز دشمن عرضه جنگ نظامی ندارد اما عمده جنگ امروز و جبهه حق و باطل، درگیر جنگ اقتصادی است.

ماندگاری با بیان اینکه شما بانوان در جنگ نظامی رزمنده و مربی آموزش نبودید اما در جنگ اقتصادی نقش شما مستقیم و مربی آموزش است، ادامه داد: فتنه های به پا شده اخیر، جنگ امنیتی بود که به برکت خون پاک حاج قاسم خنثی شد اما در جنگ اقتصادی دشمن در حال ضربه زدن است می زنند که اگر شما فاطمی عمل کنید موفق می شویم.

وی کارآمدی اقتصادی، ارزش های اقتصادی و مقاومت اقتصادی را سه محور اصلی در جنگ اقتصادی ذکر کرد که بانوان باید در این محورها به عنوان مربی نظامی و مربی آموزشی و دارای نقش اصلی کار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمده جبهه حق و باطل درگیر جنگ اقتصادی است

عمده جبهه حق و باطل درگیر جنگ اقتصادی است