مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 09:552020-01-23سياسي

مدیران دستگاه های اجرایی برای جذب کامل اعتبارات تلاش کنند


عباس رضایی روز پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان اصفهان بیان کرد: به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست که اعتباری تعریف شده باشد اما به دلیل نبود پیگیری و همت لازم از سوی مدیران جذب و در چرخه استان وارد نشود.

وی به تنگناهای مالی و اهمیت تکمیل طرح ها با استفاده از اعتبارهای تخصیصی در کم ترین زمان ممکن اشاره کرد و افزود: جذب بیشترین حجم از اعتبار مستلزم پیگیری از سوی دستگاه اجرایی است و مدیران زمان باقی مانده از سال را از دست ندهند زیرا مدیری که نتواند اعتبار را جذب کند، جایی در استان اصفهان نخواهد داشت.

استاندار اصفهان همچنین با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی مکلف به بازتاب فعالیت های خود بین مردم هستند، اظهار داشت: خوشبختانه رسانه ها و خبرنگاران در این عرصه بسیار فعال هستند و مدیران باید ارتباط خود را با شهروندان بیشتر کنند.

وی دانستن و آگاه شدن را حق مردم عنوان کرد و یادآور شد: مدیران دستگاه های اجرایی از روبه رو شدن با مردم بیم نداشته و باید پاسخگوی شهروندان و عملکرد و اقدام های خود باشند.

رضایی تصریح کرد: برخی افراد تلاش دارند که دولت را ناکارآمد جلوه دهند و البته این اشخاص خواسته یا ناخواسته کلیت نظام را زیر سوال می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران دستگاه های اجرایی برای جذب کامل اعتبارات تلاش کنند

مدیران دستگاه های اجرایی برای جذب کامل اعتبارات تلاش کنند