مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 08:402020-01-23سياسي

رسانه بایدها و نبایدهای انتخابات را برای مردم تبیین کند


معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با اشاره به نقش رسانه در تنویر افکار عمومی و جلب مشارکت های مردمی، گفت: رسانه بایدها و نبایدهای انتخابات را برای مردم تبیین کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد آقایی صبح پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع تبیین بایدها و نبایدهای انتخاباتی در سالن شهید بهشتی دادگستری گیلان با اشاره به فضای انتخاباتی کشور با نزدیک شدن به دوم اسفند ماه، اظهار کرد: شاهد تبلیغات پیش از موعد کاندیدا هستیم که می تواند نشان از درک و شعور بالای سیاسی و قناع فرهنگی حاکم بر جامعه می تواند باشد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون مسائلی همانند حساسیت طایفه، قومی و مذهبی در سطح استان گیلان نیستیم، گفت: در استان گیلان گفتمان انتخاباتی شکل گرفته و در این میان قانونگذار برای فعالیت های انتخاباتی بایدها و نبایدهایی پیش بینی کرده که ملاک کار انتخاباتی برای مجریان قانون است.

آقایی در ادامه با اشاره به اینکه عبور از این بایدها و نبایدها از سوی ناظران و مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات جرم بوده و برخورد قانونی خواهد شد، تصریح کرد: اصل امانت داری باید از سوی ناظران و مجریان انتخابات رعایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه بایدها و نبایدهای انتخابات را برای مردم تبیین کند

رسانه بایدها و نبایدهای انتخابات را برای مردم تبیین کند