مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 08:052020-01-23فرهنگي

بیش از 17 هزار دانش آموز گنبد در جشنواره خوارزمی شرکت کردند


کمال الدین نظرنژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: جشنواره خوارزمی در تمام استان ها به ترتیب در چهار مرحله آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود که مرحله آموزشگاهی آن از اول بهمن در گنبدکاووس آغاز شد.

وی افزود: جشنواره خوارزمی شامل 6 محور پژوهشی، بازارچه کسب و کار دانش آموزی، فعالیت های آزمایشگاهی، زبان و ادبیات فارسی، دست سازه ها و زبان انگلیسی است که دانش آموزان علاقه مند دوره متوسطه اول می توانند در هر یک از این بخش ها شرکت کنند.

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس ادامه داد: امسال 100 درصد جمعیت دانش آموزی دوره متوسطه اول این شهرستان معادل 17 هزار و 101 نفر حداقل در یکی از رشته های جشنواره خوارزمی شرکت کردند که نتایج مرحله آموزشگاهی آن نیمه دوم بهمن اعلام می شود تا نفرات برتر نیمه دوم اسفندماه به مرحله شهرستانی راه یابند و مرحله استانی و کشوری این جشنواره نیز تابستان سال آینده برگزار خواهد شد.

نظرنژاد این رخداد علمی - مهارتی را فرصتی مناسب برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان و به فعلیت رساندن ایده های خلاقانه آنان و نیز مهارت و حرفه آموزی در کنار درس دانست و گفت: رویکرد ششمین جشنواره خوارزمی کارآفرینی است و بر همین اساس امسال بیشتر علاقه مندی دانش آموزان گنبدکاووس به بازارچه کسب و کار بوده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 17 هزار دانش آموز گنبد در جشنواره خوارزمی شرکت کردند

بیش از 17 هزار دانش آموز گنبد در جشنواره خوارزمی شرکت کردند