مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 07:462020-01-23اقتصادي

معین های اقتصادی موتور محرک توسعه کرمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، شرایط دشوار اقتصادی کنونی کشور و اعمال تحریم های ظالمانه بر ایران، مسئولان را بر آن داشت برای قطع وابستگی های خارجی، بهبود وضعیت معیشت مردم و توسعه پایدار این مرز و بوم از تمام ظرفیت داخلی برای بهره گیرند.

فعالیت اساسی اقتصاد مقاومتی در قالب معین های اقتصادی از سال 93 با مدیریت، فکر، توسعه، اعتماد به بخش غیردولتی در استان کرمان آغاز شد و الگوی نوین مدیریت توسعه با هم افزایی بخش غیردولتی در بخشی از مناطق به صورت آزمایشی و فعالیت اقتصاد مقاومتی با برنامه ریزی برای توان افزایی در شهرستان دور افتاده قلعه گنج کلید خورد و در راستای آن تفاهم نامه ای بین استان کرمان و بنیاد مستضعفان منعقد که برخی از وزیران آن را تایید کردند.

اطلاعات و ظرفیت های استان کرمان با طرح آمایش اسناد بالادستی و برنامه پنجم و ششم توسعه در اختیار مشاور قرار گرفت و با مطالعات مجدد ظرفیت های منطقه و زیرساخت ها فعالیتی آغاز شد که اکنون پس از گذر چند سال قلعه گنج تغییرات محسوس و چشمگیری در امر توسعه داشته است لذا مدل اجرایی این شهرستان توسط مقام معظم رهبری به عنوان الگو به شهرستان های نیازمند توسعه معرفی شد.

مدل موفق شهرستان قلعه گنج موجب شد که مدیریت ارشد استان کرمان این پروژه را در دیگر نقاط استان توسعه دهد و تفاهم نامه قلعه گنج به عنوان ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معین های اقتصادی موتور محرک توسعه کرمان

معین های اقتصادی موتور محرک توسعه کرمان