مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 07:452020-01-23پزشكي

ادغام طرح هر خانه یک پایگاه سلامت در نظام شبکه بهداشتی و درمانی کشور


در حال حاضر، سطح مراقبت های اولیه بهداشتی به جای خانه های بهداشت، از خانواده ها آغاز می شود که ابتکار جدید وزیر بهداشت است.

- ادغام طرح "هر خانه یک پایگاه سلامت" در نظام شبکه بهداشتی و درمانی کشور معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر، سطح مراقبت های اولیه بهداشتی به جای خانه های بهداشت، از خانواده ها آغاز می شود که ابتکار جدید وزیر بهداشت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا رییسی در مراسم بررسی روند اجرای طرح هر خانه یک پایگاه سلامت که با حضور وزیر بهداشت در مرکز جامع خدمات سلامت زنده یاد مهرپرور کاشان برگزار شد، اظهار کرد: طرح هر خانه یک پایگاه سلامت کمتر از سه ماه در کشور آغاز شده که ایده آن مربوط به دکتر نمکی وزیر بهداشت است و هر کجا در مجامع بین المللی و سازمان جهانی بهداشت این طرح را مطرح کردیم، مورد شگفتی و نگرانی آنها می شود که آیا اجرای آن، امکان پذیر است یا خیر و پس از بازدید از روند اجرایی آن، اطمینان دارم که این طرح با قدرت اجرا می شود.

وی گفت: گزارشی از وضعیت اجرای آزمایشی این طرح در سه استان اصفهان، قزوین و سمنان قرار است در اسفندماه امسال تهیه شود.

بازدید میدانی و حضور وزیر بهداشت در مراکزی که اجرای این طرح را بر عهده دارند، بسیار مهم و نشان از عزم وزارت بهداشت در استمرار این طرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادغام طرح هر خانه یک پایگاه سلامت در نظام شبکه بهداشتی و درمانی کشور

ادغام طرح هر خانه یک پایگاه سلامت در نظام شبکه بهداشتی و درمانی کشور