مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 07:162020-01-23اقتصادي

پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی دارای مشکل اردبیل شتاب می گیرد


رییس صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: حقق شعار سال و رونق تولید داخلی از چهار محل متفاوت به واحدهای تولیدی تسهیلات پرداخت گردیده و شتاب بخشی به پرداخت تسهیلات مورد تأکید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رامین صادقی پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی اردبیل عنوان کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال و رونق تولید داخلی از چهار محل متفاوت به واحدهای تولیدی تسهیلات پرداخت گردیده و و شتاب بخشی به پرداخت تسهیلات مورد تأکید است.

وی با اشاره به محل های پرداخت تسهیلات، تصریح کرد: پرداخت تسهیلات از محل سفر مدیران عامل بانک های کشور انجام پذیرفته که طی آن مبلغ سه هزار میلیارد تومان برای واحدهای تولیدی در نظر گرفته و 262 میلیارد تومان تاکنون به واحدهای تولیدی پرداخت شده است.

صادقی ادامه داد: محل دیگر بند الف تبصره 18 است که وزارت صنعت، معدن و تجارت برای حمایت بیشتر از واحدهای تولیدی تفاهم نامه ای با معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه منعقد نموده و بر اساس این تفاهم نامه 500 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت که قسمتی از سود تسهیلات را دولت پرداخت می کند در نظر گرفته شده؛ در این خصوص مبلغ 70 میلیارد تومان به بانک های عامل معرفی کردیم و مابقی هم در مرحله پرداخت قرار دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی دارای مشکل اردبیل شتاب می گیرد

پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی دارای مشکل اردبیل شتاب می گیرد