مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 07:062020-01-23اقتصادي

1450 میلیارد تومان حقوق و معوقات فرهنگیان پرداخت شد


علی الهیار ترکمن روز پنجشنبه در گفت وگوبا ایرنا در بوشهر افزود: براین اساس معوقه های حقوق فرهنگیان از مهرتا آذر ماه براساس طرح رتبه بندی معلمان پرداخت وحقوق دی نیز براساس اصلاحیه جدید پرداخت شده است.

وی ادامه داد: یکی از تکالیف قانون برنامه ششم که به عهده آموزش و پرورش به نمایندگی ازدولت گذاشته شده است تدوین و اجرای نظام حرفه ای رتبه بندی معلمان است که براساس وعده ای که داده شد این کار از تابستان 98پی گیری و در17 آذر این مصوبه در دولت نهایی و ابلاغ و تمام کارهای مربوط به اصلاح حکم های فرهنگیان انجام و صادر شد.

الهیار ترکمن اضافه کرد: براساس آیین نامه دولت و نظام رتبه بندی معلمان این طرح شامل هفت گروه آموزگار، دبیر ،هنرآموز مربیان بهداشت و پرورشی، مدیر و معاون مدرسه می شود ومشمول بازنشستگان نمی شود.

وی تاکید کرد: نظام رتبه بندی معلمان از یکم مهرماه امسال اجرا شده و حکم ها براساس مفاد آیین نامه اصلاح شده است.

الهیار ترکمن اضافه کرد: در سال 94، براساس مصوبه دیگری فرهنگیان در رتبه های مقدماتی، پایه، ارشد، خبره و عالی رتبه بندی شده بودند این مصوبه به ما اجازه می دهد تمام افرادی که دارای رتبه های پایه تا عالی هستند در رتبه های 2تا پنج جدید که از ضریب های ارتقای بالاتری برخوردار هستند انطباقسازی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1450 میلیارد تومان حقوق و معوقات فرهنگیان پرداخت شد

1450 میلیارد تومان حقوق و معوقات فرهنگیان پرداخت شد