مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 05:552020-01-23اجتماعي

تردد در تمامی جاده های برون شهری استان مرکزی جریان دارد


علی زندی فر روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بارش برف سنگین و کولاک به جز جاده اراک- بروجرد در بقیه جاده های استان متوقف شده و همه جاده های اصلی استان باز است و رانندگان ضمن رعایت نکات ایمنی می توانند در آن ها عبور و مرور کنند.

وی ادامه داد: تردد در جاده های روستایی استان مرکزی نیز با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

زندی فر گفت: 25 هزار کیلومتر باند از جاده های استان مرکزی با آغاز بارش ها در صبحگاه چهارشنبه تاکنون با استفاده 160 دستگاه ماشین آلات راهداری و 250 نفر نیروی انسانی پاکسازی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: 6 هزار تن مخلوط شن و نمک در این مدت در جاده های استان پخش شده است.

زندی فر از مردم درخواست کرد: هنگام سفر در جاده های استان مرکزی ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ، مقداری مواد خوراکی، پتو و لباس گرم همراه داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپلیس راه استان مرکزی، شامگاه چهارشنبه به دلیل حجم بارش برف و کولاک شدید و یخ زدگی سطح معبر گردنه زالیان در استان مرکزی در محور توره به بروجرد بسته شده بود و آمد و شد خودروها در آن امکان پذیر نبود.

6 هزار و 400 کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه های روستایی تشکیل داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در تمامی جاده های برون شهری استان مرکزی جریان دارد

تردد در تمامی جاده های برون شهری استان مرکزی جریان دارد