مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 05:552020-01-23فرهنگي

مرور یک سال تئاتر خیابانی با نگاه کیفی در تئاتر فجر


مدیر بخش نمایش های خیابانی سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر گفت: یک سال تئاتر خیابانی با نگاه کیفی در فجر 38 مرور می شود.

- به نقل از ایران تئاتر؛ آقای سامان خلیلیان گفت: نمایش های خیابانی که در هر یک از دیگر جشنواره ها شرکت کرده اند، بدون پیش شرط اجرا در جشنواره های دیگر، این فرصت را پیدا کرده اند که امسال در بخش مرور تئاتر خیابانی حضور داشته باشند.

وی افزود: پیش از این روال به این شکل بود که اگر به طور مثال 10 اثر از جشنواره مریوان برای حضور در فجر تعیین شده بود، دبیر جشنواره موظف بود تمام این آثار را عیناً در جدول جشنواره لحاظ کند که به این ترتیب سهم گروه هایی که خارج از این جشنواره ها تولید اثر می کردند کاهش پیدا می کرد.

الان همه گروه های متقاضی فرصت ارسال آثار به جشنواره را پیدا کرده اند که در صورت انتخاب امکان ارائه در جشنواره را خواهند یافت و در واقع با گلچینی از آثار در بخش های مختلف روبه رو هستیم.

آقای خلیلیان گفت: در این دوره از جشنواره میزبان یک گروه نمایش خیابانی از لهستان خواهیم بود و هر اندازه که بتوانیم امکان حضور این تجربه ها را در جشنواره هایمان فراهم کنیم، به توانمندی های گروه های نمایشی مان از لحاظ پروداکشن و تکنولوژی افزوده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرور یک سال تئاتر خیابانی با نگاه کیفی در تئاتر فجر

مرور یک سال تئاتر خیابانی با نگاه کیفی در تئاتر فجر