مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 05:502020-01-23سياسي

هیئات مذهبی پرورش دهندگان نسل سلیمانی‎های فردای کشور باشند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به معنویت حاکم بر فضای هیئات مذهبی، گفت: هیئات مذهبی باید پرورش دهندگان نسل سلیمانی‎های فردای کشور باشند.

- ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به معنویت حاکم بر فضای هیئات مذهبی، گفت: هیئات مذهبی باید پرورش دهندگان نسل سلیمانی‎های فردای کشور باشند.

آیت اله محمد رضا ناصری روز گذشته در دیدار با اعضای شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان شعرای آیینی شهرستان های استان یزد، بر لزوم تدوین آییین نامه در حوزه مداحان و هیئات مذهبی تاکید کرد و گفت: نباید در این حوزه منتظر تهران باشیم بلکه باید با توجه به شرایط بومی استان و این که سبک عزاداری استان در کشور متمایز و سرآمد است، آیین نامه بومی را در این حوزه طراحی کنیم.

وی از هیئات مذهبی استان به عنوان ظرفیتی عظیم در حوزه های مختلف یاد کرد افزود: در ادامه باید به گونه ای بستر سازی کنیم تا همه هیئات و مداحان به خود را ملزم به رعایت آیین نامه تدوین شده بدانند.

ناصری در ادامه به شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: خدا با سردار سلیمانی کاری کرد که درانقلاب اسلامی ایران و حتی جهان اسلام بی نظیر بود.

وی اظهار کرد: شهید سلیمانی یک انسان مدیر و سیاست مدار بود که در طول عمر با برکت خود اقدامات بسیاری را برای جامعه مسلمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئات مذهبی پرورش دهندگان نسل سلیمانی‎های فردای کشور باشند

هیئات مذهبی پرورش دهندگان نسل سلیمانی‎های فردای کشور باشند