مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 05:162020-01-23اقتصادي

فرایند صدور مجوزهای تولیدی دربخش کشاورزی قم کوتاه شد


عباس خرمی روز پنجشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: تسهیل درصدور مجوز واحدهای تولیدی بخش کشاورزی گامی مهم برای بهبود فضای کسب وکار درسال رونق تولید است و بر همین اساس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی قم در سال جاری برای رونق دهی به تولید محصولات کشاورزی نسبت به بازنگری دستورالعمل ها و بخشنامه های مربوط به صدور پروانه های بخش کشاورزی اقدام کرده است.

وی افزود: دراین راستا این سازمان با حذف استعلامات غیرضروری ازجمله استعلام از ادارات برق،گاز، منابع طبیعی، مدیریت امور اراضی، میراث فرهنگی و محیط زیست، روند اخذ مجوزهای صادره را تسهیل و تسریع نموده است.

وی ادامه داد: همچنین پرداخت تسهیلات به بهره برداران و پذیرش طرح های ارزیابی فنی و اقتصادی تهیه شده توسط مشاوران دارای صلاحیت و رتبه بندی شده سازمان نظام مهندسی کشاورزی بدون نیاز به تهیه مجدد طرح توسط بانک طبق ابلاغ وزیر محترم جهاد کشاورزی صورت می گیرد.

خرمی گفت: از این رو فرایند صدور پروانه های تأسیس واحدهای تولیدی دام، طیور، شیلات،گلخانه و پرورش قارچ به طور متوسط از یک ماه به 15 روز کاهش یافته است.

وی بیان کرد: در همین رابطه از ابتدای سال جاری تعداد 281 فقره پروانه در بخش دام و طیور و 151فقره پروانه در بخش گلخانه و پرورش قارچ صادر و تمدید گردیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرایند صدور مجوزهای تولیدی دربخش کشاورزی قم کوتاه شد

فرایند صدور مجوزهای تولیدی دربخش کشاورزی قم کوتاه شد