مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 05:002020-01-23اقتصادي

تقویت اقتصاد دریا محور از طریق بنادر گیلان


رییس سازمان بنادر و دریانوردی گفت: روند سرمایه گذاری در طرح های گردشگری دریا محور آسان تر و تسهیلات قانونی در اختیار سرمایه گذاران قرار می گیرد.

- ی مرکز گیلان؛ رییس سازمان بنادر و دریانوردی امروز در بازدید از زیرساخت های بندرانزلی با اشاره به روند مناسب تخلیه و بارگیری کالا در این بندر گفت: امسال حدود 900 هزار تن کالا در بندر انزلی تخلیه و بارگیری شد و روند خوبی را در این بندر از نظر جذب کشتی و کالا شاهد هستیم.

محمد راستاد در ادامه با اشاره به بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی برای تقویت زیر ساخت های بندر انزلی افزود: بخش خصوصی تاکنون حدود 215 میلیارد تومان برای تاسیسات روبنایی و نگهداری کالا را در بندر انزلی سرمایه گذاری کرده است.

وی گفت: 75 میلیارد تومان دیگر سرمایه گذاری بخش خصوصی هم دردست مذاکره است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه بیشترین حجم صادرات کالا از بندرانزلی به کشور روسیه است افزود: با توجه به ظرفیت بنادر گیلان و عضویت ایران در کنوانسیون گمرکی اوراسیا شاهد رونق بیش از پیش اقتصاد دریامحور در بندرهای گیلان خواهیم بود.

محمد راستاد با اشاره به لزوم حمایت از طرح های گردشگری دریایی افزود: برای حمایت از سرمایه گذاران طرح های گردشگری دریا محور در نشست های اعضای هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی مصوب شد تا روند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت اقتصاد دریا محور از طریق بنادر گیلان

تقویت اقتصاد دریا محور از طریق بنادر گیلان