مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 04:452020-01-23سياسي

رییس قوه قضاییه وارد یزد شد


رییس قوه قضاییه در ادامه سفرهای استانی خود، لحظاتی قبل وارد یزد شد و در فرودگاه شهید آیت الله صدوقی ، از سوی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و سایر مقامات استان مورد استقبال قرار گرفت.

- ایسنا/یزد رییس قوه قضاییه در ادامه سفرهای استانی خود، لحظاتی قبل وارد یزد شد و در فرودگاه شهید آیت الله صدوقی ، از سوی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و سایر مقامات استان مورد استقبال قرار گرفت.

صبح امروز سوم بهمن ماه حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی با جمعی از مسئولان ارشد قضایی کشور وارد یزد شد و قرار است در این سفر بررسی آخرین مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی استان، دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضایی و سازمان های تابعه را انجام دهد.

تیم های کارشناسی و ارزیابی از چند روز پیش برای بررسی آخرین مسائل و تهیه گزارش های کارشناسی در استان حضور یافتند و معاونان قوه قضاییه نیز با عزیمت به شهرستان ها، ضمن بررسی آخرین وضعیت قضایی مناطق مختلف استان یزد، گزارش آن را به رییس قوه قضاییه ارائه می کنند.

دیدار با خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم، دیدار با نخبگان، کارآفرینان و تولیدکنندگان استان و حضور در جلسه شورای اداری استان از دیگر برنامه های رییس قوه قضاییه در یزد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس قوه قضاییه وارد یزد شد

رییس قوه قضاییه وارد یزد شد