مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 21:072020-01-22اقتصادي

2 مدرسه پویش ایران من درشرق استان کرمان به بهره برداری رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، موسس پویش ایران من و نایب رییس سابق اتاق بازرگانی ایرانروز چهارشنبه در حاشیه این مراسم اظهارداشت:پویش ایران من ابتکاری است که توسط اعضای اتاق های بازرگانی سراسر کشور در بخش خصوصی در خرداد 93 پایه ریزی شد.

پدرام سلطانی گفت: این پویش با باور به اینکه زیربنای توسعه در کشور ،توسعه آموزشی است و برای اینکه بتوانیم اقتصاد بالنده ای داشته باشیم ابتدا باید زیرساخت های آموزشی را در کشور تقویت کرده و عدالت آموزشی را فراهم کنیم تا با تربیت نیروی انسانی کارآمد جریان توسعه کشور سریعتر پیش رود.

وی افزود: اولین گام پویش ، ساخت 100 مدرسه ابتدایی در مناطق کمتر برخوردار و در 19 استان کشور بود و نام همه این مدارس ایران من است با توجه به این نکته که امر توسعه یک امر اشتراکی و اجتماعی است.

سلطانی با اشاره به انتخاب نام ایران من برای مدارس ساخته شده بیان کرد:معمولا در طرح های مدرسه سازی، اسامی خیربن و نیکوکارانی را که از ساخت مدارس حمایت کرده اند روی مدارس می گذارند، در حالی که در این پویش تمامی مدارس مزین به نام ایران می شود.

مدرسه ایران 92 روستای خدابنده حسین آباد فهرج با 300 مترمربع فضای آموزشی و 1800 مترمربع محوطه سازی و اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200میلیون تومان و مدرسه ایران 93 روستای ملک آباد بخش روداب شهرستان نرماشیر در فضای آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 مدرسه پویش ایران من درشرق استان کرمان به بهره برداری رسید

2 مدرسه پویش ایران من درشرق استان کرمان به بهره برداری رسید