مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 21:072020-01-22دانش

دانشگاه آزاد اسلامی، پرچمدار امور فرهنگی مراکز دانشگاهی است


رضا نصیری در جمع کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد افزود: در راستای تحقق اهداف دانشگاه و همچنین اجرای برنامه های فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب، آیین نامه آراستگی و شئون فرهنگی و رفتاری تبیین و به دانشگاه های کل کشور ابلاغ گردید.

وی ادامه داد: یکی از نقاط قوت این آیین نامه عنوان آن است که نشان می دهد در زمینه های آراستگی، شئون و فرهنگ رفتاری کار شده و پوشش و آراستگی موردنظر اسلام به عنوان یک رفتار عقلانی و انسانی است که باید به عنوان جریان منطقی روی آن کار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازچهارشنبه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی یزد، این مسوول گفت: جریان ایجادشده توسط معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک نقطه شروع مطمئن و ایمنی است که در نهایت منجر به اجرای تمام ابعاد دین در دانشگاه خواهد شد.

نصیری با بیان اینکه کار فرهنگی جزو واجب ترین کارهاست خاطر نشان کرد: اهمیت کار فرهنگی و بحث پوشش، عفاف، حجاب، رفتار و در حقیقت شئون فرهنگی در گستره وسیع فرهنگ، کار ویژه، پراهمیت و همه جانبه ای است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، رییس دانشگاه آزاد اسلامی یزد با اشاره به تأسیس این واحد دانشگاهی در پنجم دیماه سال 1361 گفت: تاکنون 78 هزار نفر از این مرکز آموزش عالی در رشته ها و مقاطع مختلف تحصیلی دانش آموخته و وارد بازار کار شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد اسلامی، پرچمدار امور فرهنگی مراکز دانشگاهی است

دانشگاه آزاد اسلامی، پرچمدار امور فرهنگی مراکز دانشگاهی است