مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 18:052020-01-22سياسي

کارگروه توسعه مدیریت و سرمایه انسانی دهیاری های کشور در دزفول برگزار شد


مدیرکل دفتر برنامه ریزی و مدیریت توسعه روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در این کارگروه گفت: کارگروه توسعه مدیریت و سرمایه انسانی دهیاری های کشور دوم و سوم بهمن ماه به میزبانی استان خوزستان در دزفول تشکیل شده که یکی از کارگروه های چهارگانه دهیاری های کشور است.

اسماعیل زیارتی افزود: این کارگروه با حضور مدیران کل امور روستایی و شوراهای 6 استان اصفهان، فارس، کهگیلویه و بویر احمد، مرکزی، لرستان و خوزستان برگزار شد.

وی گفت: دفتر امور روستایی و شوراهای کشور به چهار کارگروه مدیریت و توسعه سرمایه انسانی، کارگروه فنی مهندسی، کارگروه محیط زیست و کارگروه امور مالی و اقتصادی دهیاری ها تقسیم می شود که این کارگروه در راستای مدیریت و توسعه سرمایه انسانی تشکیل شده است.

زیارتی اظهار داشت: در این کارگروه اصلاح اساس نامه دهیاری ها بعد از 15 سال در دستورکار قرار گرفت و بعد از بازبینی، وظایف دهیاری ها با رویکرد توسعه فعالیت ها تشریح شد .

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری خوزستان نیز گفت: بیشتر مصوبات این کارگروه برای تصویب به هیات دولت ارجاع داده می شوند.

عبداله حسینی افزود: در این کارگروه درخصوص اساسنامه دهیاری ها بحث و تبادل نظر و نقاط ضعف آن برداشته و نکاتی به آن اضافه خواهد شد تا دهیاران وظایف خود را در جهت خدمات رسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه توسعه مدیریت و سرمایه انسانی دهیاری های کشور در دزفول برگزار شد

کارگروه توسعه مدیریت و سرمایه انسانی دهیاری های کشور در دزفول برگزار شد