مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 18:052020-01-22سياسي

شهادت سردار سلیمانی زمینه ساز تحولی بزرگ در منطقه است


سید محمد حسینی شامگاه چهارشنبه در جمع نمازگزاران مسجد علی ابن ابی طالب (ع ) شهرری اظهار داشت: گاهی شهادت یک فرد در جامعه آثار مثبت داشته و زمینه تحول در جامعه را فراهم می کند که این آثار در شهادت سردار قاسم سلیمانی هم دیده می شود.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون دشمنان در 2 جبهه با ایران در مبارزه هستند خاطر نشان کرد: نخست جبهه نظامی و دومین جبهه سیاست است که دشمنان نظام با ترور سردار سلیمانی جنگ سخت را آغاز کردند که در مقابل ملت ایران و عراق با حضور میلیونی در تشییع شهدای مقاومت با جنگ نرم جواب سختی به دشمنان دادند.

حسینی ادامه داد: بعد از جنگ نرم سپاه پاسداران با موشک باران پایگاه آمریکا در عین الاسد عراق جواب سختی به دشمن داد که آمریکایی ها سعی در پنهان کردن تلفات داشتند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تلاش دشمن در ملتهب کردن جو کشور گفت: پس از موشک باران، حادثه سقوط هواپیما در کشور بود که دشمنان با تحت تاثیر قرار دادن افکار سعی در ملتهب کردن جو جامعه داشتند.

وی با اشاره به اینکه صف حامیان نظام و ولایت از آشوبگران جدا است، تصریح کرد: ملت ایران همواره خون خواه سردار قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت است و حاضر به صلح با دشمنان جبهه مقاومت نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت سردار سلیمانی زمینه ساز تحولی بزرگ در منطقه است

شهادت سردار سلیمانی زمینه ساز تحولی بزرگ در منطقه است