مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 17:372020-01-22ورزشي

برنامه ریزی در جذب گردشگر باید متناسب با ظرفیت های بی نظیر گیلان باشد


ارسلان زارع عصر چهارشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر استان افزود : گیلان از تمامی شاخصه های لازم برای جذب گردشگر اعم از داخلی و خارجی برخوردار است؛ از این رو باید برنامه ریزی های لازم برای برخورداری از ظرفیت های استان در راستای توسعه پایدار گردشگری که باید پایه محوری اقتصاد استان باشد، انجام شود.

وی با اشاره به اینکه تمامی شهرستان های استان از جاذبه ها متنوع و بسیاری اعم از طبیعی، تاریخی برخوردار است، اظهار کرد : ضمن آنکه فرهنگ غنی و آداب و رسوم این مردمان اصیل می تواند خود فرصتی ارزشمند برای ایجاد جاذبه های فرهنگی در برگزاری جشنواره ها، آیین ها و نیز مسابقات ورزشی باشد.

وی خاطرنشان کرد :از این رو باید تلاش شود تا در قالب این برنامه ها حضور گردشگران را در تمامی شهرستان های استان شاهد باشیم.

وی تاکید کرد: به منظور توسعه گردشگری به ویژه داخلی و ایجاد هماهنگی و انسجام در ارائه خدمات مناسب و بهینه در بخش های مختلف به مسافران و گردشگران و نیز ساماندهی و نظارت بر خدمات بویژه طی ایام نوروز، باید ستاد خدمات سفر عملکرد گسترده و همه جانبه ای داشته باشد.

زارع با تاکید بر اینکه ستاد سفر دائمی است، تصریح کرد: این ستاد نباید منحصر به نوروز باشد و در طول سال باید عملکرد موثر و شاخصی در حوزه برنامه ریزی در راستای توسعه و ارتقا خدمات دهی به ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی در جذب گردشگر باید متناسب با ظرفیت های بی نظیر گیلان باشد

برنامه ریزی در جذب گردشگر باید متناسب با ظرفیت های بی نظیر گیلان باشد