مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 17:372020-01-22ورزشي

ایران، قهرمان ورزش های زورخانه ای جهان شد


در این مسابقات که با شرکت 100 ورزشکار از 21 کشور برگزار شد، تیم ها و ورزشکاران شرکت کننده در رشته های تیمی و مهارت های فردی زورخانه ای و کشتی پهلوانی به پیکار پرداختند که در پایان تیم جمهوری اسلامی ایران با مجموع 146 امتیاز عنوان نخست را به دست آورد، جمهوری آذربایجان با 130 امتیاز دوم شد و عراق با 116 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

ریز نتایج این مسابقات به شرح زیر است: رشته تیمی تیم ملی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی جمهوری اسلامی ایران با ترکیب پژمان سکونتی (کردستان)، احسان حدادی (گلستان)، محمدرضا ابوالحسنی (اصفهان)، عباس مرادی زاده (یزد) و سوران الله مرادی (کردستان) با غلبه بر دیگر حریفان خود و با کسب 701 امتیاز مقام نخست این رشته را از آن خود کرد.

ورزشکاران عراق با 484 امتیاز نائب قهرمان شدند و جمهوری آذربایجان و افغانستان به ترتیب با 470 و 373 امتیاز در رده های سوم و سوم مشترک قرار گرفتند.

رشته سنگ سوران الله مرادی ورزشکار تیم ملی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی جمهوری اسلامی ایران با غلبه بر دیگر حریفان خود و با کسب 291 امتیاز مقام نخست این رشته را از آن خود کرد.

رأفت ذاکر (جمهوری آذربایجان) با 114 امتیاز نائب قهرمان شد و لوو سینگ (هند) و جهانگیر عرب اف (تاجیکستان) به ترتیب با 100 و 98 امتیاز در رده های سوم و سوم مشترک قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران، قهرمان ورزش های زورخانه ای جهان شد

ایران، قهرمان ورزش های زورخانه ای جهان شد