مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 17:362020-01-22سياسي

حجاب و عفاف حکم الهی است و باید به تکلیف و قانون در این راستا عمل کنیم


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: گامی که درزمینهٔ حفظ حجاب و عفاف در دانشگاه آغازشده باید جدی گرفته شود.

- یه گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت الاسلام کلانتری در جمع اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر اذعان داشت: انقلاب اسلامی ایران مقدمه ای برای انقلاب حضرت مهدی(عج) است و ما باید تا پای جان برای این انقلاب ایستاده و با سربلندی و افتخار آن را تقدیم امام زمان کنیم.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران را یک عالم دینی با دست خالی آغاز کرد، امام خمینی(ره) در حقیقت یک استاد بود که چند ویژگی مهم داشت، اندیشمندی و متفکر بودن به معنای واقعی از ویژگی های بنیان گذار انقلاب اسلامی بود.

کلانتری بابیان اینکه حجاب و عفاف و شئون فرهنگی و اجتماعی، موضوع بسیار مهمی در جامعه است، گفت: عفاف و حجاب و پوشش مناسب از دستورات دینی و حدود الهی است و شکستن حجاب مقدمه ای برای سست کردن اعتقادات فرهنگی، سیاسی و دینی است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: حجاب و عفاف یک پرچم و نماد است و دشمنان برای از بین بردن این پرچم و اجرایی کردن مقاصد شوم خود ابتدا به این نماد حمله ور می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجاب و عفاف حکم الهی است و باید به تکلیف و قانون در این راستا عمل کنیم

حجاب و عفاف حکم الهی است و باید به تکلیف و قانون در این راستا عمل کنیم