مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 17:302020-01-22اجتماعي

340 آموزشگاه آماده پذیرایی از فرهنگیان در نوروز است


مدیرکل آموزش و پرورش گیلان، ظرفیت خانه های معلم گیلان را 987 نفر دانست و عنوان کرد: 340 آموزشگاه دولتی در 34 منطقه آموزش و پرورش استان آماده استقبال از فرهنگیان و مسافران نوروزی دستگاه های اجرایی است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل آموزش و پرورش گیلان، ظرفیت خانه های معلم گیلان را 987 نفر دانست و عنوان کرد: 340 آموزشگاه دولتی در 34 منطقه آموزش و پرورش استان آماده استقبال از فرهنگیان و مسافران نوروزی دستگاه های اجرایی است.

نادر جهان آرای عصر امروز در جلسه ستاد خدمات سفر استان گیلان که در استانداری برگزار شد، با بیان اینکه میهمان نوازی مردم گیلان زبانزد کشور است، اظهار کرد: مجموعه آموزش و پرورش با استفاده از مراکز رفاهی و اسکان و خانه های معلم آمادگی پذیرایی از گردشگران نوروزی به ویژه فرهنگیان را دارد.

وی با اشاره به سبقه گردشگری گیلان، امکانات اسکان و خانه های معلم این استان را نسبت به سایر استان های گردشگرپذیر ضعیف دانست و تصریح کرد: متاسفانه از نظر اعتبارات جهت توسعه مراکز خدمات رسان و خانه های معلم آموزش و پرورش وضعیت خوبی نداریم.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از فعالیت 12 مرکز رفاهی با 155 مورد اتاق و سوییت و 545 تخت خبر داد و گفت: علیرغم مرکزیت رشت، بیشترین امکانات اسکان مربوط به شهرستان بندرانزلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

340 آموزشگاه آماده پذیرایی از فرهنگیان در نوروز است

340 آموزشگاه آماده پذیرایی از فرهنگیان در نوروز است