مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 16:552020-01-22اقتصادي

خواهان تعامل و ارتباط با همه کشورها هستیم


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت های استان در حوزه های مختلف، گفت: تبریز و آذربایجان با بهره مندی از ظرفیت های کم نظیر در تمامی بخش ها، - خواهان تعامل و ارتباط با تمامی کشورها بوده و در این میان کشورهایی که تاثیرپذیری کمتری از سیاست های استکبار جهانی دارند در اولویت قرار دارند.

محمدرضا پورمحمدی در دیدار با سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در سریلانکا، اظهار کرد: تلاش می کنیم با مشارکت بخش خصوصی، همکاری های اقتصادی، فرهنگی و علمی خود را با این کشور افزایش دهیم.

وی همچنین بر معرفی ظرفیت های استان آذربایجان شرقی به فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران کشور سریلانکا تاکید کرد و رفت وآمد هیات های مختلف سیاسی، اقتصادی و علمی این کشور را به استان خواستار شد.

پورمحمدی همچنین بر استفاده از ظرفیت های دانشگاهی و تجارب علمی و فنی دو طرف و همچنین اعزام دانشجو بین آذربایجان شرقی و سریلانکا تاکید کرد.

سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در سریلانکا نیز در این دیدار گفت: تبریز و آذربایجان از ظرفیت های ارزشمندی در حوزه صنعت، اقتصاد و فرهنگ برخوردار است و باید از این ظرفیت ها برای توسعه و پیشرفت کشور استفاده کرد.

هاشم اشجع زاده همچنین به روابط بین ایران و سریلانکا اشاره کرد و گفت: دولت فعلی سریلانکا، یک دولت مردم گرا بوده که خواهان تعامل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواهان تعامل و ارتباط با همه کشورها هستیم

خواهان تعامل و ارتباط با همه کشورها هستیم