مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 16:352020-01-22اقتصادي

60 درصد اشتغال های خانگی بدون وام بانکی ایجاد شده است


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 60 درصد اشتغال های خانگی بدون استفاده از یک ریال وام بانکی اتفاق افتاده که در این زمینه 760 شغل در بخش اصلی و 900 هزار شغل در سایر بخش ها ایجاد شده است.

- محمد شریعتمداری در مراسم افتتاح نهاد ملی ارتقای بهره وری، مهارت و اتصال به بازار و رونمایی از محصولات جدید قرص ژل رویال و سامانه مبادلات صنعت زنبورداری گفت: در 6 سال گذشته تحولات خوبی را در حوزه کشاورزی با مدیریت مدیران خلاق و همکاری وزارت جهاد کشاورزی شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه روش نوین آبیاری تحولات اساسی را در این دولت در صنعت کشاورزی ایجاد کرده است، گفت: در 550 هکتار زمین در استان خوزستان از روش مطلوب آبیاری استفاده شده که علاوه بر بارندگی شرایط خوبی را ایجاد کرده است.

وزیر رفاه با بیان اینکه زمانی که از فعالیت نوآورانه و الگو های دانش در علوم مختلف صحبت می کنیم، منظور همان هوش مصنوعی بلاک چین و اینترنت اشیا است، تصریح کرد: اگر این نوآوری توسعه یابد می تواند اثرات قابل توجهی در فعالیت های خدماتی و صنعتی داشته باشد.

شریعتمداری خاطرنشان کرد: همکاری و مشارکت دو وزارتخانه (تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد کشاورزی) در این عرصه باعث شده در یک ماه بتوانیم حوزه های مختلفی را رونمایی می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد اشتغال های خانگی بدون وام بانکی ایجاد شده است

60 درصد اشتغال های خانگی بدون وام بانکی ایجاد شده است