مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 15:462020-01-22ورزشي

استاندار خراسان شمالی: پیام صلح دوستی ایران به جهان مخابره شد


محمدعلی شجاعی، شامگاه چهارشنبه در آیین اختتامیه سومین دوره مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در بجنورد اظهار داشت: برگزاری بدون مشکل و بی نقص این مسابقات، همه مهمانان این رویداد ورزشی را راضی کرد و آنان با مشاهده این امنیت و آرامش، به عنوان سفیران جمهوری اسلامی ایران، این پیام را به کشورهای خود خواهند برد.

وی با بزرگداشت یاد سردار سپهبد شهید سلیمانی، افزود: ادای احترام نمایندگان ورزشی 20 کشور حاضر در این مسابقات به تمثال سردار دلها و نیز شهدای مقاومت، اثبات کرد که این سردار شهید سلیمانی و شهید مهندس ابومهدی نه تنها به ایران و منطقه خاورمیانه که به همه ملت های آزادی خواه جهان تعلق دارند.

به زودی پرچم کشتی پهلوانی در المپیک برافراشته می شود رییس فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی نیز در این آیین گفت: در این چند روز شاهد هدیه ارزش های معنوی ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی به جوانان جهان بودیم.

محسن مهرعلیزاده اظهار داشت: ورزش زورخانه ای رشته ای ریشه دار با سابقه 3 هزار ساله است که با تاثیر از فرهنگ ایران اسلامی در حال گسترش در سراسر جهان است.

وی تاکید کرد: برگزاری چنین رویدادهای بین المللی بدون بازخورد نخواهد بود زیرا به زودی شاهد به اهتزار درآمدن پرچم این رشته در مسابقات المپیک خواهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خراسان شمالی: پیام صلح دوستی ایران به جهان مخابره شد

استاندار خراسان شمالی: پیام صلح دوستی ایران به جهان مخابره شد