مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 15:462020-01-22اقتصادي

ارتقای جایگاه جهانی کاشی ایران در اولویت است


مرضیه شاوردی روز چهارشنبه در رویداد ملی معرفی نیازهای فناورانه صنعت کاشی و سرامیک در یزد افزود: برای رسیدن به این جایگاه در سطح کشور تاکنون اقدام های موثری انجام گرفته و بخاطر اهمیت موضوع باید شاهد فعالیت بیشتر باشیم .

وی با بیان اینکه در سند راهبردی وزارت صنعت ، معدن و تجارت، هفت اولویت مشخص شده که کسب جایگاه چهارم جهانی در حوزه کاشی و سرامیک آخرین اولویت این سند است به جایگاه آن در یزد اشاره کرد و ادامه داد: تمرکز بر روی این استان به خاطر تولید 50 درصد کاشی و سرامیک کشور یکی از اولویت های اجرایی صندوق شکوفایی و نوآوری است.

این مسوول اظهار داشت: صندوق نوآوری و شکوفایی نهادی عمومی و غیردولتی است که به موجب ماده پنج قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان تصویب و راه اندازی شده است.

شاوردی به تنوع و گستردگی خدمات این نهاد اشاره کرد و بیان داشت: ارائه تسهیلات مالی و در گردش متناسب با دوره عمر شرکت های دانش بنیان، تسهیلات لیزینگ، اشتغالزایی ، اوراق خزانه اسلامی و ارائه ضمانت های بانکی برای شرکت در مناقصات و سرمایه ‍ گذاری مشارکتی از جمله خدمات این صندوق است.

مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری ریاست جمهوری به برگزاری این رویدادهای ملی در کشور اشاره کرد و گفت: این برنامه ها نقش مهمی در توسعه فعالیت شرکت های دانش بنیان در سطح ملی ایفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای جایگاه جهانی کاشی ایران در اولویت است

ارتقای جایگاه جهانی کاشی ایران در اولویت است