مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 15:402020-01-22اقتصادي

پرداخت 350 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان


مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از پرداخت 350 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه از سوی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت این نهاد به مددجویان تحت حمایت و دیگر نیازمندان غیر تحت حمایت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد لطفی بعدازظهر چهارشنبه در جمع عاملین صندوق قرض الحسنه امداد ولایت این نهاد اظهار داشت: توانمندی مددجویان یکی از مهم ترین برنامه های کمیته امداد است.

وی تصریح کرد: تأسیس صندوق قرض الحسنه امداد ولایت باهدف ارائه تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان و تلاش برای توانمندی محرومان انجام شده است.

لطفی بیان کرد: یکی از اقدامات مفید و مؤثر کمیته امداد در سال های اخیر ایجاد صندوق قرض الحسنه برای رفع نیازهای ضروری نیازمندان است.

وی تصریح کرد: این صندوق از سال 95 باهدف ارائه تسهیلات قرض الحسنه به خانوارهای نیازمند، خدمات ارزنده ای را در زمینه اشتغال، توانمندسازی و رفع مشکلات به نیازمندان ارائه کرده است.

لطفی شیوه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت را نماد واقعی بانکداری اسلامی برشمرد و بیان کرد: این صندوق به منظور خدمت رسانی آسان و مناسب به نیازمندان و دیگر آحاد جامعه، کلیه مراودات بانکی را بر مبنای بانکداری اسلامی و بدون ربا انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 350 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان

پرداخت 350 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان