مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 15:152020-01-22سياسي

هوشیاری مدیران، مانع از ایجاد فساد اقتصادی در دستگاه اجرایی می شود


هوشیاری و نظارت دقیق مدیران، مانع از ایجاد فساد اقتصادی و مالی در دستگاه اجرایی می شود.

- ایسنا/قم رییس کل دادگستری قم گفت: هوشیاری و نظارت دقیق مدیران، مانع از ایجاد فساد اقتصادی و مالی در دستگاه اجرایی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری در جلسه شورای اداری استان قم در سالن کرامت استانداری عنوان کرد: باید از بروز سوء استفاده های مالی در دستگاهها و سیستم اداری جلوگیری کرد، متاسفانه در بسیاری از موارد غفلت و خلاء های قانونی زمینه را برای فساد اقتصادی فراهم می کند.

رییس کل دادگستری قم افزود: هوشیاری و نظارت دقیق مدیران، مانع از ایجاد فساد اقتصادی و مالی در دستگاه اجرایی می شود، در این زمینه مدیران باید تمامی منافذ و راه هایی که منجر به فساد مالی می شود را مسدود کنند.

وی تصریح کرد: سازمان ها و نهادهای ذی ربط نیز باید برای کشف مفاسد اقتصادی، به میدان بیایند تا دستگاهها آلوده به فساد مالی و به هدر رفتن بیت المال نشوند، همچنین برخورد جدی با مفاسد اقتصادی اولویت تمامی دستگاه های اجرایی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری بیان کرد: تغییر و تحولات خوبی در دستگاه قضایی اتفاق افتاده است و پس از بعد از انتساب آیت الله رییسی به عنوان ریاست دستگاه قضا، سند تحول در دستور کار این دستگاه قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشیاری مدیران، مانع از ایجاد فساد اقتصادی در دستگاه اجرایی می شود

هوشیاری مدیران، مانع از ایجاد فساد اقتصادی در دستگاه اجرایی می شود