مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 15:072020-01-22سياسي

اخبار کوتاه استان کردستان


سرپرست شهرداری بیجار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر ارایه تخفیف 30 درصدی عوارض به شهروندان در این شهرداری آغاز شد.

مهدی طلوعی افزود: این تخفیف شامل پرداخت عوارض زیر بنای مسکونی، عوارض نوسازی سالیانه و عوارض صنفی است و علاوه بر آن باشد تخفیف 20 درصدی نیز برای عوارض مازاد بر تراکم و انواع پذیره نیز ارایه می شود.

وی یاد آور شد: اعمال این تخفیف فرصتی تشویقی برای شهروندان است تا از فرصت ایام پایانی سال استفاده کرده و حق و حقوق شهرداری را به ویژه عوارض سالانه را پرداخت کنند.

وی گفت: تشویق پیمانکاران و شهروندان از دیگر اهداف این طرح است تا ارائه خدمات در سریع ترین زمان انجام شود.

پیش کنگره شعر اهل بیت(ع) در بیجار برگزار می شود رییس اداره تبلیغات اسلامی بیجار نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه کنگره منطقه ایی شعر اهل بیت (ع) اسفند امسال با حضور شاعرانی از استان های کردستان، کرمانشاه، آذربایجان غربی و ایلام در شهر سنندج و اسفندماه برگزار می شود گفت: مجتمع فرهنگی نور بیجار هفتم بهمن میزبان پیش کنگره این رویداد بزرگ است.

حجت الاسلام حسن رهبر اظهارداشت: علاقمندان و شاعران شهرستان می توانند آثار هنری خود را حداکثر تا پنجم بهمن به واحد فرهنگی اداره تبلیغات اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار کوتاه استان کردستان

اخبار کوتاه استان کردستان