مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 13:162020-01-22اقتصادي

ایجاد 15 هزار شغل با مشارکت سرمایه گذاران خارجی در استان مرکزی میسر است


سید علی آقازاده روز چهارشنبه همراه در پایان سفر به ساوه و دیدار با متولیان سرمایه گذاری خارجی که با حضور معاون وزیر اقتصاد و دارایی در اتاق بازرگانی شهر صنعتی کاوه برگزار شد به خبرنگاران، گفت: از آغاز سال 98 تاکنون با تلاش و رایزنی های انجام شده یک میلیارد و 520 میلیون دلار سرمایه از کشورهای خارجی جذب این استان شده است.

وی افزود: این حجم از سرمایه گذاری در یکسال، بعد از انقلاب تاکنون در استان مرکزی سابقه نداشته و اهمیت آن زمانی مشخص می شود که درک کنیم کشورمان درگیر شدیدترین تحریم ها از سوی دشمنان است.

به گفته او 300 میلیون دلار از سرمایه های خارجی جذب شده سهم شهرستان ساوه است که در قالب 27 طرح اقتصادی و تولیدی عملیاتی می شود.

استاندار مرکزی گفت: تاثیر تلاش های وزارت اقتصاد و دارایی، فعالان اقتصادی بخش خصوصی و مسئولان در معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و استان مرکزی به طرف های خارجی و ترغیب آنها به حضور در کشور غیرقابل انکار است.

آقازاده همچنین برگزاری نشست با متولیان و سرمایه گذاران خارجی را عاملی مهم در افزایش هرچه بیشتر شرکت های خارجی در استان مرکزی و تقویت تولید و اشتغال دانست.

امروز معاون وزیر اقتصاد همراه با استاندار مرکزی و سایر مسئولان ذیربط از 2 شرکت تولیدی که با مشارکت سرمایه گذاران خارجی در شهر صنعتی کاوه مشغول ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 15 هزار شغل با مشارکت سرمایه گذاران خارجی در استان مرکزی میسر است

ایجاد 15 هزار شغل با مشارکت سرمایه گذاران خارجی در استان مرکزی میسر است