مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 12:552020-01-22سياسي

حضور شهرداری تهران در الکامپ مشهد


بیست و دومین نمایشگاه الکامپ مشهد روز گذشته در حالی افتتاح شد که سازمان فاوای شهرداری تهران در این رویداد حضور داشته و به معرفی تازه ترین دستاوردهای مدیریت شهری پایتخت در حوزه فناوری و سرویس های هوشمند می پردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران با حضور در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ شهر مشهد و همچنین نهمین نمایشگاه شهر هوشمند که به صورت هم زمان در این شهر برگزار می شود، آخرین دستاوردهای خود در زمینه برنامه تهران هوشمند ، سرویس های هوشمند شهروندی، زیرساخت های هوشمند سازمانی و برنامه های آتی این حوزه را در معرض بازدیدکنندگان قرار می دهد.

در روز نخست این رویداد محمدرضا کلایی، شهردار مشهد، ستار هاشمی، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات ضمن بازدید از غرفه سازمان فاوا با محمد فرجود، مدیرعامل این سازمان دیدار و گفتگو کردند و طی تبادل نظر در خصوص تجربیات دو شهر درباره هوشمندسازی، در جریان آخرین تحولات و اقدامات این حوزه قرار گرفتند.

در این دوره از نمایشگاه شهر هوشمند حضور استارتاپ های فعال در زمینه مدیریت شهری پررنگ بوده و بیش از نیمی از فضای نمایشگاه در اختیار اکوسیستم نوآوری کشور قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور شهرداری تهران در الکامپ مشهد

حضور شهرداری تهران در الکامپ مشهد